torsdag 22. november 2012

Hvordan Pynte Et Enkelt Adventfat Selv

Det er ikke mye en trenger for å lage et adventfat, se bare her.


Du trenger 4 kubbelys i farge en ønsker å bruke.
Jeg har valgt disse fine i sølv fra Sparkjøp til kun 39,- kr pr stk !!


Du må ikke ha slike tall, 
men litt fint da det markerer hvilken søndag i advent vi har kommet til :)


Et fat til underlag kan være så mangt, 
jeg har valgt et zinkfat fra Kid som jeg er så glad i :)
En plankebit med drivved er jo knallfint også, så mulighetene er mange.
Litt kongler, julekuler, små figurer, ja alt kan brukes til pynt :)


Jeg har valgt noen få kongler, kanelstenger bunnet sammen med hyssing 
og dette herlige reinsdyret fra Kremmerhuset !!


Og vips, så har du laget deg et lite blikkfang med ting du liker,
og som ingen andre har maken til :)


Mitt adventfat pryder min buffè frem til det første lyset skal tennes
søndag den 2. desember 2012

Håper dette inspirerer noen til å lage et adventfat selv !!

Klem Heidi

1 kommentar: